1 Temmuz 2009 Çarşamba

Ve ikinci...

Susarsın da iniltileri

ab-ı hayat gibi dolar kadehe

Sonra bir şarkı tutturur melekler

inip de yeryüzüne:

Kanatlanmış sevgiler, mavilerde süzülüyor
O yemyeşil tepeden, tatlı bir yel esiyor
Beni sana getiren periler fısıldıyor
Seslen bana, seslen haydi, yankıların büyüyor.



Büyüyor rüyalarımda gizemli ezgilerin

ezberlemek baştan sona

ne mümkün,

bu kekremsi hüzün,

karanlık perdeleri örten gül rengi yüzün,

haykırışlarımın sakin koylarına

götürebilmek seni

ne mümkün...


Susarsın...

Yitirilen zamanların kahrına

bir aşığın dizginlenemez çapkınlığında

bir defne yaprağı oluverir yüreğin

ve devam eder şarkısı meleklerin:

Kayıyor bir yıldız gökten, giriyor rüyalarıma
Gökkuşağı renkler beliriyor tablomda
Her gece boğuluyorum senin deltalarında
Seslen bana, seslen haydi, çağır beni yanına.



Ve susarsın


sustukça


yıllanır şarabım...

1 yorum:

  1. dizelerin kadehime dolar gibi doluyor,
    ağızda buruk tadı
    dudaklar gül rengi şarap
    bilmem suskunluk da yıllanır mı
    badağımda ki kadar?

    eline sağlık sevgili dostum, kadeh boşalıyor bak yine..

    YanıtlaSil